brunyolab

Aquest mapa pertany a ed. Alpina

brunyolabm

Fotos i breu descripció

brunyolab00

Pujada molt curta que ens durà a través d’una carretera tranquil·la i petita a la població de Brunyola. Per arribar-hi ens hem de desviar de la carretera principal que va de Sta Coloma de Farners a Anglès. Si venim de Sta Coloma trobarem el trencant a la dreta i abans d’arribar a St Martí Sapresa. Si venim d’Anglès ens el trobarem a l’esquerra i poc després de St Martí Sapresa.

La pujada no comença de cop al trencant per anar a Brunyola, primer ens trobarem amb una petita baixada i un planer. Llavors en el revolt que podem observar a la foto, és on precisament comença aquest curt ascens.

Pujada sinuosa, amb un pendent força constant al voltant del 5%. Tan sols suavitza a l’inici i al final.

brunyolab02

brunyolab04

Com podem observar a la foto és un carretera bastant oberta, encara que en algun tram hi hagi vegetació a banda i banda com és el cas.

I ja estem a punt d’arribar al cim. Allà al davant podem divisar l’últim revolt. Després comença el descens.

brunyolab06

brunyola4

Aacabem de coronar! En breu arribarem al poble de Brunyola, on l’asfalt desapareix i es converteix en ciment, en algun tram una mica trencat (2015).